27 januari 2009

Jävla ifolor!

Massa bilder blev det...

Jag har suttit hela kvällen känns det som och gått igenom och satt in alla korten som jag framkallat..Bara det att de kort som jag beställt två av har jag inte fått två av, men däremot har jag fått kopior av bilder som jag inte beställt att jag skulle ha kopior av. Trött jag blir ibland!...Ska aldrig mer framkalla från ifolor!!! Dessutom lyckades jag att beställa bilder jag redan framkallat, smart som jag är. Usch men nu sitter alla korten iallafall i album och det känns bra. När vi flyttat till huset och allt det stora är klart med det så ska jag ta tag i och göra det rikigt fint i alla albumen med korten. Men det får jag ta när jag känner att jag verkligen har tid att göra det för börjar jag nu så blir det säkert bara liggande och försvinner i flytten och allt. Pontus är inte hemma ännu...usch jag vill inte gå och lägga mig utan honom!! Vi somnar typ alltid tillsammans, det är inte ofta som vi går och lägger oss på olika tider. Klart att det händer men det är inte ofta... Känns så lyxigt att få kramas och pussas god natt innan man somnar tycker jag. Ni får ursäkta om d et blir lite stavfel men mina linser har klibbat ihop sig så jag ser typ ingenting...:) Hatar när de blir så men det händer alltid framåt kvällen när jag håller på att bli trött i ögonen.. Nej nu ska jag ta och stänga av TV och datorn och krypa ner i sängen och sova, själv tyvärr....:(

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag framkallar alla mina bilder genom www.fujicolor.se, har aldrig blivit missnöjd eller fått fel och billigt är det också! ett tips bara