30 januari 2009

Skohyllor

Bild lånad från blocket

Har hittat det absolut bästaste av det bästa, nämligen skohyllor på blocket!!! Gud det vore ju verkligen perfekt att ha i källaren i huset så jag en gång för alla kan få ha mina skor på något bra ställe. Pratde just med hon som säljer dem på blocket och jag ska försöka komma dit i helgen och köpa dem, eller några av dem för hon hade 25-30 stycken och det är lite många även för mina skor..Usch jag har inte räknat hur många de är på bra länge, slutade vid 100 och det var ett tag sedan... Får ta tag i det när vi flyttar sen, brukar bli ett perfekt tillfälle att räkna dem på:)

Nu ska vi snart till Pontus brorsa Jocke och käka lite. Hugo har typ nyss somnat så det blir ju roligt att väcka honom. Hoppas han somnar om i bilen sen igen:P Nu ska jag klä på mig för jag sitter i bara en handuk då jag precis duschat. Väntar på att Pontus ska bli klar i badrummet men nu verkar det som om han är det så nu är det min tur:-)

//Sofie

Inga kommentarer: