22 januari 2009

Ny presentations bild?

Borde nog byta ut bilden på mig uppe i hörnet, jag det var ju ändå ett tag sedan nu studentmössan var aktuell:P
Pontus har tagit med sig Poker en sväng till Asby för att bygga båt, dessa jäklans båtar de tar ju aldrig slut. De hinner ju knappt börja på den ena innan de ska bygga en annan typ:) Vi var i boxholm och på babysim idag, Hugo tyckte det var lika kul som vanligt:-) Skulle ha träffat Hannah också men efter att tekniken helt cp:at ihop sig så blev det ett telefonsamtal istället haha. Ska nog ringa igen senare för vi hann inte prata så mycket förut för Pontus kära släkting Caroline var så Hugosugen så hon var bara tvungen att komma förbi en stund och självklart fick hon det. Just nu är inte Hugo så mysig för han skriker allt han kan inne i sin säng och vill inte somna, som vanligt. Han borde inte vara hungrig för det är inte ens tre timmar sedan han åt men jag ska ändå prova med flaskan för ibland kan han skrika och vara jättehungrig fast han nyss ätit känns det som. Och när han äter så äter han bra så det är inte så att han får för lite mat..Han blir helt enkelt bara så extremt hungrig ibland:P Var ochh hämtade ut en massa paket på posten idag, skoj!! Två var det kort som jag framkallat i och i det tredje så var mina kläningar, jippi!! Ska ta och prova dem snart, ska bara lugna min son först. Får skriva mer senare.

//Sofie

Inga kommentarer: