19 januari 2009

Promenix i snön

Nu är vi hemma efter vår dagliga promenad:-) 10.000 blev den så nu har jag bara lika mycket kvar att gå denna dag. Hugo skulle ha vaccinerats idag men han har varit lite småhostig så jag ringde ner och kollade med dem och de tyckte vi skulle återkomma nån annan dag istället... Så det blev ingen promenad ner till BVC, för hade vi gått ner dit hade jag nog kommit upp min mina steg utan problem. Men men... Ikväll så ska pappa och jag in och kolla på LHC- Färjestad, hoppas det blir en bra match. Satt och såg på LHC-Luleå matchen hemma hos mamma och pappa i lördags men jag var så trött att jag somnade då det var halva perioden kvar i tredje. Ska ta och laga till någon mat nu, något med köättfärs får det bli för det är det enda vi har hemma. Denna vecka kommer bli en mycket fattig månad så vi får leva på det vi har i frysen. Ska försöka ställa mig och rulla en massa köttbullar någon dag också, så att vi alltid har några att bara värma upp om man är hungrig. Nu ska jag ställa mig vid spisen.. får se vad mästerkocken Sofie hittar på haha:)

//Sofie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni snö? Det regnar här. Perfekt pyssel-dag=) Ska nog testa nya symaskinen med=)

Hannah sa...

Heja åt mig också! =)

Nathalie sa...

Denna vecka kommer bli en mycket fattig månad? ;)