12 januari 2009

Tillbaks

Sitter i min mysiga morgonrock och har precis ätit upp min elfte mandarin för dagen haha:-) De är verkligen såååå goda ju! Det är ju bara nu på året som de är det så då får man ju passa på;) Har annars suttit och pysslat lite, planerar för huset etc. Fick höra idag att de börjat töma huset så har vi tur får vi det om några dagar! Hoppas:) Ska ta och plocka ihop lite på soffbordet, det ser lite kaos artat ut... Jag har hållt på och klipp i en massa papper och grejer och det blir ju lite spår av det.... Pontus är ute och går med Poker och Hugo han sover i sin lilla säng. Min prins, han betyder mest av allt för mig! Pontus betyder också en massa och Poker har en stor plats i mitt hjärta också men Hugo, min son, kommer nog alltid vara mer speciell än någon annan. Likaså om han får syskon så kommer de ha samma speciella plats i mitt hjärt<3 Åhh sicken tur jag har som har min fina familj med alla mina favorit pojkar som jag älskar så mycket!! Haha fick värsta kärleksruset, men vem får inte det ibland?:-)

Nu måste jag greja med det som jag borde greja med och inte sitta här framför datorn... Ska skriva några jobbansökningar också innan det är läggdags hade jag tänk. Nu jävlar ska jag skaffa jobb!! Ett jobb i sommar som sedan kan bli förlängt vore perfekt för min del:-) Jag får göra det bästa man kan i dessa tider, kämpa på med jobbsökandet..:)

Kram
//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gick jätteskoj o jobba, och va kul det va o träffa alla igen=)