07 januari 2009

Mina lilla plutt!!!

Idag har jag och mina pojkar varit och hälsat på hos Elin. Rikigt trevlig, vi åt kyckling med sallad och busade med Hugo. Fast Hugo var jättegnällig på slutet så vi åkte hem till oss sen..men lillkillen ville inte sluta gnälla och när vi kom hem så blev det bara värre. Han hade precis somnat till innan vi var hemma, typiskt. Så han var inte så glad när jag bar upp honom i lägenheten. Han har varit jättehes hela dagen, hoppas han inte är påväg att bli sjuk... Tog tempen på honom förut och den visade vad den skulle. Nu sover han som en stock därinne men det tog sin lilla tid. Helt vansinnig var han! Skrek så han var helt röd hela han och tårarna bara sprutade ut, åhh mitt lilla hjärta vad jag tyckte synd om honom. Inte lätt när man inte kan förklara vad som är fel. Och det är lite frustrerande när jag provat allt men inget hjälper... Hoppas att han är piggare när han vaknar sen.

Min älskade lilla ängel<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker också det är riktigt jobbigt när dottern skriker och man inte kan göra något åt det, usch. Söt blogg förresten =)