10 januari 2009

Måste ta tag i..

Att städa bort julen helt nu. Har bara kommit halvvägs och det ser inte så fint ut i lägenheten nu precis:) Pontus har åkt till jobbet och förhoppningsvis kommer han hem vid tretiden. Jag har tänkt få en massa saker gjorda denna dag så vi får väl se hur det går:) Ska ringa och höra med Sandra om hon vill ställa upp och passa Hugo nån timme eller så på dan så jag kan röja ordentligt här.. Blir inte rikigt samma tempo när jag har en liten Hugo och se efter, dessutom blir han ofta en anledning till att inte fortsätta för han är ju sååå söt och då sitter mamma och gullar med honom istället för att fortsätta städa:-) Nu har jag precis ätit upp min tallrik med fil och ska ta och röra på mina extra kilon nu har jag tänkt haha. Se om jag skriver mer senare, om jag är duktig på att uppdatera här så innebär det att jag inte är så duktig på att städa:-)

//Sofie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe jag vet att jag är mycket hemlighetsfull just nu haha ;) Men kan berätta om Mr H. Han hette Henrik, en kille som jag träffade i några månader, trodde att de skulle bli något mer av de, men vill inte ta ut något i förskott.. Därför skrev jag honom som "Mr H" =) Dock har jag avslutat det nu, för han är en skitstövlen. (Som alla andra karlar haha) Aja, vad ska man göra haha ;) Åhh, jag hoppas verkligen att du, systeryster, och Hugo kommer ner och hälsar på ngn dag! Skulle vara jättekul! Får visa er min stad och alla godbitar ;) =D=D=D

Anonym sa...

Hej! Ja jättegärna, om du inte vill ha den kvar! Skulle va jättesnällt! Måste börja kolla hur många steg ja tar;) Kramkram

Anonym sa...

Kolla gärna in tävlingen i min blogg=)