25 januari 2009

Middag hos svärföräldrarna

Allihopa från igår

Vi har varit och ätit lite mat hos Pontus mamma och pappa (ja och hos Obelix och katterna:). Annars så har vi inte gjort så mycket idag, ska nog snart gå och lägga oss faktiskt. Skönt och få sova lite innan måndagen är här igen...) Igår hade vi som sagt rikigt trevligt. Maria, Malin, Jenny och Emelie var det som var här. Vi käkade mat och snackade skit mest haha. Sen så drog jag, Malin och Maria vidare till parken. Där var det också skoj med massa folk. Men efter ett tag tyckte jag det började bli segt och funderade att åka hem till pojkarna men då träffade jag på Sarah och Andreas å då blev det livat:-) Så efter att ha dansat alldeles förmycket i alldeles för höga och smala klackar så tog vi tre en taxi ut till Krille där de andra var. Därifrån så åkte jag med Pontus och pojkarna hem, vi kom hem kanske vid tretiden... Hugo var jättesnäll och sov väldigt bra på morgonen. Han vaknade en gång så jag fick mata honom och sen nästa gång så tog Pontus honom men sen somnade han så snällt om igen:) Min fina lilla prins Hugo, han kan vara bra gullig ibland och låta sin mamma sova ut.. Ja och Pontus är ju rätt gullig han också så låter sin söta flickvän sova ut ibland haha.

Hugo ligger och "läser" Pontus facktidning nu, vet inte om han bara läser den väldigt noga eller om han är arg på den för trasig är den haha. Så söt han är:)

1 kommentar:

Hannah sa...

Han ser ut att gilla den :)