08 januari 2009

Lunch time


Hugo och jag har precis kommit hem från BVC och några ärenden på stan..Det blev ingen spruta för Hugobus, de tyckte vi skulle vänta i och med att han varit så hes igår. Efter BVCbesöket hade jag tänkt göra en massa ärenden men vädret är inget vidare denna dag. Det snöar och blåser hej vilt utanför. Så jag gjorde bara det viktigaste och det var att hämta en ny nyckel till vårat förråd som vi tappat bort.. Jag har inte kunnat plocka undan något julpynt eftersom alla kartonger och allt är i förrådet som vi inte kommit in i:P Men nu ska jag snart börja plock lite här i lägenheten. Hugo han ligger och sover och jag ska bara äta upp min jättegoda omelett först:-) Omelett är verkligen gott och så enkelt att laga, plus att det är en nyttig rätt beroende på vad man stoppar i den:P Idag gjorde jag en med kräftstjärtar, tomater och dill i mums:) Nej nu ska jag stänga av datorn och göra det jag ska göra istället haha. Att det ska vara så lätt att fastna här framför datorn alltid, jag förstår inte det....:-)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag är bäst på omelett, eller hur sofie!?:D