28 januari 2009

Stannar hemma

Blev inget "familjekällan" för oss...jag mår verkligen inget vidare. Får se hur jag känner mig imorgon om jag orkar med babysim. Svärmor var här en sväng, hon hade varit på stan och handlat och hittat lite fint till Hugo som hon var och lämnade. Så snällt!! Jättefina kläder fick han och ett par pyjamaser som han verkligen behöver gosen min. Alla han har nu går typ till halva armarna och slutar vid låren:) Tog en kopp te och knäckemacka också när hon var här... Nu sitter jag och tycker synd om mig själv för det gör verkligen ont i halsen. Var ute och gick förut med pojkarna och då kändes det riktigt i halsen så jag vill verkligen inte gå ut något mer idag. Jag har iallafall kommit upp i 10.000 steg så lite bra känns det även om det säkert inte blir så många till..:)

//Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste göra dig besviken. Det blev köttfärssås istället för lasagne. Det skulle ta så lång tid med lasagne, och vi ville ha mat snabbt=)

Anonym sa...

Usch det låter inget vidare hörrödu..du får bli frisk! Säg bara till om du vill ha hjälp med nåt, typ poker eller hugo..jag finns här för dig:) kramar