25 januari 2009

Kusin Ida!!

Om du läser detta (vilket jag hoppas/tror att du gör hihi) så kan jag inte kommentera på din blogg ju! Är det bara jag eller kan ingen det?

Några frågade vart jag köpte t-shirtarna nedanför och den till vänster är Gina Tricot fynd och Heidi Klum tröjan beställde jag från en sida på nätet...Kommer fasiken inte ihåg vad den hette men det var rea så den kostade bara 50 eller om det var 60 kronor! Ska se om jag kan hitta kvittot från den så kan jag lägga upp en länk till shopen. Såg den i någon av de större bloggarna att hon köpt en sådan utomlands och jag tyckte den var så cool, så jag blev jätteglad när jag hittade den på en hemsida och på rea dessutom:) Visa plagg förälskar man sig bara i, eller hur?

Nu är det sängen som gäller.
NattiNatti

//Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Tänkte bara kika in o säga hej=) Kramkram

Anonym sa...

Nej går de inte och kommentera?! Detta måste jag upp =-O
Okej men då vet jag de, vad gullig du är ;)
Kram!