28 januari 2009

Gullunge jag har:-)

Ännu en ny dag är här!!! Åhh så trevligt:) Jag har just ätit upp min frukost och har satt mig framför datorn för att kika lite på allt och inget... Hugo ligger brevid mig och nu har han verkligen börjat snurra runt på riktigt. Han har kunnat rulla runt från sida till sida ett bra tag men nu har han verkligen fått in snitsen och ligger här och gör inget annat än att snurra runt:) Nu får jag gå och passa på honom hela tiden så han inte rullar på möblerna för då blir det ajaj.

Annars så är det "familjekällan" som står på programmet...Inte helt hundra än att vi ska gå då jag känner mig väldigt förskyld idag, Hugo har som tur är bara blivit bättre från det lilla som han åkte på. Skulle ha köpt gymkort både igår och idag men det är ju inget vidare när både hals och näsa rinner för fullt. Usch börjar kännas en aning tjattigt det där med gymkort...Lovar att inte skriva mer om det innan jag har köpt det:) Kom faktiskt upp i mina 20 000 steg igår! Det trodde jag inte men när jag kollade på stegräknaren så hade jag gått 18 och då var jag ju bara tvungen att traska de sista 2000 också. Jag syndade ju igår med den där kakbiten så det kändes bra att jag kom upp i så många steg.

Nu åter till alla bloggar och hemsidor som finns där ute hihi:-)

//Sofie

Hugo i sin coola body som han fick i doppresent av Jenny och Martin

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt-Hugo=) Idag ska vi till banken och ikväll blir det lite fest. en jobbakompis ska ha, så jag o Oliwer ska iaf dit en liten sväng=)