27 januari 2009

Rudolf är det ju såklart!

Haha ja jag vet att Sunes pappa heter Rudolf, fråga mig inte varför jag skrivit Rolf:) Några personer har så snällt kommenterat det och självklart så heter han ju Rudolf. Ibland så har man ju inte alla indianerna i kanoten som Pontus så fint brukar säga, eller om det är Krille? ja strunt samma:P Sitter hemma hos mamma och pappa fortfarande, fick ett telefonsamtal från min älskling tidigare och han skulle säkert inte komma hem innan tolv inatt...kul. De hade massa saker som skulle levereras imorgon och som inte var klara så då förstår jag om de har fullt upp. Vet i tusan vad jag ska hitta på ikväll, blir nog kvar här ett tag till kan jag tro. Carina och Hanna har ju varit här, ja och Donna också såklart:) (Donna är deras lilla vovve). Fick tacolåda till middag och det är ju såå gott! Mamma var lite elak också för hon hade gjort cheescake till kaffet och det är verkligen min favorit!! Lyckades inte motstå helt, eller jag ville nog inte motstå denna goda kaka rättare sagt:) Men det blev bara en liten bit så lite duktig var jag iaf. Har varit ute och gått en sväng också så 10.000 stegs strecket är passerat men det blir säkert inga 20 tusen idag för fy vilket ruggit väder det är ute!! Usch en dag som denna vill man bara sitta inne och ha det mysigt. Ska gå ner och kolla till min son nu, Erik skulle mata honom sa han så jag får väl kolla till honom och se hur mycket han egentligen har fått i sig haha:-)

//Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, har funderat lite på hur det faktiskt kommer bli med mitt kissande när jag är gravid. Jag måste ju typ bosätta mej på toaletten då :)

Kram!

Anonym sa...

Hej! Ja det va trevligt! BLogg är bra då kan man hålla koll/kontakt på ett smidigt sätt eftersom många är upptagna!

Hoppas din förkylning går över och att lillpojken mår bra ^^

kram