21 januari 2009

Pigg Hugo- Trött mamma

Hugo är på jättebra humör, själv håller jag på att somna:P Usch så trött jag är! Undra om jag håller på att bli sjuk eller något... Har precis ätit upp min frukost bestående av filmjölk med grovtknäckebröd i. Hugo är matad han också..Han är så rolig för såfort han ser sin matflaska så blir han helt till sig, typ studsar för att komma fram till den och sträcker på sina små armar. Idag så ska vi på "familjekällan", ska bli kul. Det känns så skönt att ha något inplanerat i veckorna nu mer, jag vet att vi har något annat än att bara gå omkring i lägenheten hela dagen inbokat.

Har inget vettigt att skriva nu så jag får väl återkomma när jag har det haha:-)

//Sofie

PS: Gud sicka fyndiga kommentarer du lämnar Krille, lika dåliga som färjestad när de försöker spela hockey...:) Mohahaha

Inga kommentarer: