23 januari 2009

Ingen bra sömn denna natt

Hugo vaknade vid tre inatt och ville inte somna om... Herregud jag längtar att få sova ut en hel natt!! Känns som det var evighetersen sist:P Nu sover lillkillen iallafall och jag måste lägga på ett kol och göra mig klar innan jag tar upp Hugo. Vi ska följa med Sandra in till Linköping en sväng och vi skulle vara vid henne runt halvtiotiden men jag tvivlar på att jag hinner var klar med allt tills dess...men har man haft en vaken bebis hela natten så får man vara lite sen tycker jag:)

Nu får jag sluta skriva här och gå och göra mig klar istället haha.

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Blondiner har verkligen roligare! Jag har nog provat i stort sätt alla hårfärger som finns och det är faktiskt så - Blondin ska man va! :D

Jag var ju svarthårig nu innan jag blev blond igen. Så då krävdes det 2 avfärgningar tror jag plus 3 blekningar. Håret gick av såklart och blev jätteslitet (fast å andra sidan var mitt hår jäääätteslitet redan innan). Men det var helt klart värt det. Jag tror att du ska ta en avfärgning och sen se hur det blir. Det finns ju blonderingscreme som inte är lika hårt som blekning. Det ska tydligen vara lite sundare för håret. Bäst är ju att du pratar med en frisör, men förstår om du vill göra det själv för det blir ju så satans dyrt annars! Men rådfråga kan man ju alltid göra ;) Men jag tror inte det ska vara några större problem med ditt hår att bli blond igen..För du är väl inte jättemörk? Jag var ju extremt mörk - och se! Det gick till sist :D

Lycka till!

kramar