13 januari 2009

I Love klänningar!!

Jag har inte varit inne i en enda affär sedan rean startade och den enkla förklaringen till det är pengabrist... Jag som verkligen älskar reor över allt annat, finns det något bättre än att få göra ett rikigt fynd?:P Men nu tog jag mig faktiskt råd och beställde hem två klänningar från stylebystars.se. Jag har sucktat efter dessa två klänningar jag vet inte hur länge och nu såg jag att de var på rea så då klickade jag hem dem. Tog sparpengar till det men ibland så måste man bara pigga upp sig själv med ett par fina klänningar:-) Jag ÄLSKAR verkligen klänningar, det måste vara det bästa plagget i hela världen:) Fast jag har lite dåligt samvete för att jag tog pengar till det, men jag har en känsla av att den kommer försvinna så fort jag fått hem klänningarna på posten:-)
//Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Åh! Den översta var underbar! =)