18 januari 2009

Ännu en helg förbi

Redan söndagkväll.. Och snart så är det väl fredag igen haha:) Har inte hunnit skriva så mycket här då vi har haft fullt upp. Igår så tog vi oss en sväng till Mantorp och City Gross. Stannade även förbi på "Frasses" och åt hamburgare. Jag hade aldrig ätit där innan och inte Pontus heller. Alla säger att de ska ha så goda hamburgare så då var vi ju bara tvugna att prova, och de var helt okej. JAG tyckte att hamburgarna var små och jag är inte stor i maten så det var väl det som var lite dåligt. Efter det så stannade vi till hemma hos mor och far och hälsade på. Åt fruktsallad där och det är ju såå gott. Men inget slår den fruktsalladen som Sandra och jag gjorde en gång, det kan ju bero på att vi smälte massa choklad och hade över:-) Nu sitter jag och småäter nötter, neutrala och nyttiga. Tyvärr så kan jag inte äta så mycket av dem då jag blir stenhård i magen, men det är ju rätt gott att sitta och äta så här när jag nu inte får stoppa något godis i munnen:)

Idag så har vi varit i Asby och gått på låång promenad i skogen:-) Vi var ute i över 2 timmar och det blev nästan 12.000 steg bara på den promenaden. Det är ju så mycket skönare att komma ut och gå där man knappt möter något folk och hundarna kan få springa lössa. Får försöka komma iväg på såna promenader lite oftar, det är bra både för kropp och själ. Ska titta till min lille kille inne i sängen nu för att se om han somnat eller inte. Får skriva mer någon annan gång:)

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ska du göra på fredag? Jag är ledig och måste handla en ny jacka, så jag undrar om du vill med som smakråd?