26 januari 2009

Kvällsmat i min ensamhet:P

Sambon är hos tandläkaren i Linköping och Hugo har faktiskt somnat! Så jag sitter här själv och äter wasa sportknäcke med världens godaste bog på, asbylanthandels:) Åhh så god den är! Finns ingen som är i närheten så god som den. Dricker ett glas hederlig gammal bondmjölk till det. Pontus kusin är ju mjölkbonde så vi har börjat åka och hämta mjölk hos honom istället för att handla i mataffären.. Den är ju mycket godare så det hoppas jag verkligen vi ska fortsätta att göra det:)

Mamma har varit här en sväng också, så trevlig så:) Pratade en massa och så hjälpte jag henne med bilder på Hugo som hon ville ha. Passade även på att gå en riktigt långrunda med Poker nu när mamma kunde passa Hugo. Så nu är jag återigen uppe i mina 20.000 steg vilket känns skönt. I helgen blev det inte alls så många...i lördags tror jag att jag gick precis 10.000 och i söndags hade jag inte ens på mig stegräknaren så få steg gick jag haha. Jaja nu ska jag kolla på mitt favorit program "vänner" och vänta på att världens bästa pojkvän ska komma hem från Linköping. Han skulle en sväng förbi Biltema också så det kan ju ta ett tag innan han är hemma....:)

Kramar
//Sofie

Inga kommentarer: