16 januari 2009

Mätt som en kotlett, eller nåt sånt:)

Vi har varit hos Pontus mormor och ätit mat nu mitt på dan, trevligt,trevligt:) Fick köttfärslimpa och potatis med sås. Pontus mormor är nog världsbäst på just köttfärslimpa för den blir sååå god! Undra om mina barnbarn kommer tycka det samma om min mat i framtiden? haha mormor Sofie, eller det blir jag ju inte om jag inte får en dotter som får barn vill säga:P Vaddå flera årtionden fram i framtiden?:) Ska snart ringa Hannah också, hon ringde förut när jag var där men jag sa att jag skulle ringa så fort jag kom hem igen. Fast nu ligger Hugo och småskriker inne i sin säng så jag måste nog få honom att somna innan jag kan ringa. Gud vad skönt det ska bli med hus och egen trädgård sen! Som nu när han somnat i vagnen och är jättetrött så vaknar han ju så fort jag tar upp honom i lägenheten. Tänk när han kan få stå ute i vagnen och man har kollen på honom genom fönstret istället för att komma upp i en varm lägenhet som gör att han inte kan somna om utan bara blir gnällig... Nej nu ska jag försöka få min son att somna och sen ska jag ringa Hannis:-)

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa det e såå skönt att han e bättre. man blir ju så orolig o hjälplös.. usch..
nej de e verkligen itne lätt allså.. kära nån.. måste ju hålla fast hans huvud o ta in allt på en gång nästan.. usch.. tycker synd om han. han e ju sååå mkt starkare nu me än när han var mindre. hehe :)

jaa hehe, hundarna tål ju lite mer :P

Läser att han inte sover så bra vissa nätter, brukar de vara så eller bara ibland?
hur gammal e han nu?

och du e ju sååå hurtig o duktig.. åh önskar jag oxå kunde komma ut o röra på mig lite, hehe :)

Kram