20 januari 2009

Ohh my god!

Hugo har somnat!!!!!!!!!!!! Jag brukar få kämpa i en sisådär tre-fyra timmar för att få honom att somna på dagarna men nu sover han! Jag har hållit på att grejat lite i lägenheten (typ gått igenom alla Hugos kläder) och under tiden så fick han ligga i sin säng. Han låg där och jollrade och lekte med sina gosedjur och sen rätt var det var så sov han, utan några som helst protester! Fattar inte hur jag lyckades men stolt är jag som fått honom att sova:) Nu ska jag fortsätta greja, har precis bäddat rent i sängarna och vikt tvätt (herregud vad tvätt!) och nu ska jag faktiskt ta tag i den där diskhögen som jag dragit mig för..... Pontus han ska jobba över idag också så jag hinner väl inte till gymmet ikväll heller för att köpa det där jädrans kortet. Tror inte det är meningen att jag ska träna och bli smal igen. För ALLTID är det något som kommer i vägen... Men imorgon går jag dit med barnvagn och hund om det så ska behövas för jag SKA köpa kortet. För har jag väl köpt det så kommer smålänningen komma fram i mig och jag blir för snål för att inte gå och träna när jag betalt så mycket för kortet....:)

See you later
//Sofie

3 kommentarer:

Hannah sa...

Det måste vi absolut! Vi kan ju planera på torsdag om inte annat =)


Duktig Hugo! :)

Anonym sa...

Jaaa visst är det härligt! Nu längtar jag så dant så jag vet inte vad :D
Men vi vet ju att den kommer så småningom..

Jag förstår att du inte riktigt kunde njuta när du hade magen i vädret ;) Eller, usch vad dumt det lät, men du fattar! Jag menar inte att det var hemskt med en gravidmage, men det måste ha vart jobbigt i värmen;) Hihi.

Allt bra annars?
På lördag är det jag och elin som gör tranås osäkert! :D

Kraam

Ida sa...

Ja det är inte lätt att få till träningen när man alltid har de små att ta hänsyn till. Varannan vecka måste jag skaffa barnvakt när jag ska köra något pass eftersom Gutten jobbar eftermiddag då.

Vad skönt det är när barnen somnar utan massa skrik eller vyssjande. Man blir så chockad och det är så lyxigt.

Ha det så bra och hoppas att du kommer iväg och får köpa ett kort. Kramar Ida