13 januari 2009

Jobbsökande

Så duktig jag var igår:) Jag satt uppe länge och skrev klart alla jobbansökningar, några av dem ska jag slänga på posten idag medans vissa skulle mailas in eller registeras på deras hemsida. Jag har dock inga höga förhoppningar då jag har sökt hur mycket jobb som helst tidigare men aldrig ens hört ett litet knyst från nåt av ställena. Jag trycker ju de iallafall kan slänga iväg ett mail med: "Tack för ansökan men tjänsten har gått till någon annan" eller något sånt..:P När vi bodde i Oskarshamn så sökte jag i snitt 7-8 jobb i veckan och jag tror jag hörde ifrån 3 ställen totalt där de tackade för att jag sökt men att jobbet gått till någon annan. Jaja det är bara att hoppas på det bästa mer kan man ju inte göra:-)

Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren och sen ta tag i disken. Blir lite ärenden på stan också, jag måste åka och lämna tillbaka golvproverna och en spegel som jag köpte på överskotts bolaget som visade sig vara trasig när jag kom hem... Ska även försöka fixa ett träningskort idag, om det vill sig hos länsförsäkringarna vill säga:P Sen kanske vi åker ut och hälsar på svärmor som var ledig idag, vi får se...:=)

Ciao så länge
//Sofie

Inga kommentarer: