13 januari 2009

Rubrik torka

Jag och pojkarna tog en sväng ut till Asby efter att vi gjort alla ärendena på stan. Vi gick på promenad i skogen och hade det trevligt:-) Åkte hem efter femtiden någon gång.. Pontus jobbade över så det passade ju bra. Imorgon så ska vi på "familjekällan" igen det ska bli kul. Men jag har lite beslutsångest över om vi ska fortsätta på babysimmet eller inte.. Nu ska vi ju börja på "Klapp och Klang" också så det känns som vi har rätt mycket att gå på endå. Dessutom kostar det en del och de pengarna har vi inte rikigt förtillfället. Men Hugo tycker ju om att plaska i vattnet så egentligen skulle jag vilja gå...Åhh vad jag har beslutsångest!! Jag är rädd att det blir förmycket med babysimningen också men jag vet inte. Man skulle höra av sig innan kursstarten om man inte var intresserad av att fortsätta så jag måste betsäma mig imorgon för det börjar igen på torsdag. Problem asså.. Var också hos länsförsäkringarna i dag och skulle hämta ut pengar från en fond som jag har där så jag kan köpa mig mitt förbaskade gymkort någon gång. Men naturligtvis hade jag inget bankkontonummer med mig som de skulle föra över pengarna till så nu har jag mailat det till dem så det tar väl tre--fyra dagar innan pengarna finns på mitt konto, surt. Så jag kanske inte får dem denna vecka vilket är lite tråkigt för jag vill verkligen komma igång nu!! Jag vill bli smal igen!! Iallafall så pass att jag kan ha mina gamla kläder igen.

Nej nu ska jag väcka min älskade pojkvän som har somnat i soffan för vi måste ut på kvällspromenad nu. Poker börjar bli otålig...

//Sofie

Inga kommentarer: