24 januari 2009

Uppdatering, uppdatering

Puuh tar en liten paus i städandet för ikväll så ska jag nämligen ha tjejkväll här:) Vi var ett gäng som alltid hängde ihop under högstadiet och vi har pratat länge om att vi borde ses någon gång allihopa så ikväll kommer de hit. Ska äta lite gott och så sen får vi se vart det bär av.

Det blir nog inget träningskort denna gången heller....Vi skulle ha fått in både Pontus lön och föräldrapengarna igår men nej! Inget av det har naturligtvis kommit in på kontot så för att vi ska slippa svälta så får vi använda oss av mina träningskorts pengar så länge.. Pontus lovade att jag skulle få pengar till kortet så fort de andra pengarna kommit in så när jag ha de pengarna ska jag skynda mig iväg så inget kan stoppa mig:) Igårkväll åkte vi ut till Pontus föräldrar och åt mat samt sovöver där till idag. Jag och svärmor var uppe en sväng på det lokal loppiset och fyndade lite:-) Fyndade en del igår också när vi var i Linköping. Men hade jag vetat att vi inga pengar skulle få in hade jag fan inte handlat någonting, fick lite dåligt samvete när jag kom hem med påsarna och vi inga pengar hade kvar till mat. Fast det var verkligen fynd! Älskar att kunna handla billigt och känna att man verkligen gjort ett bra köp:-) Köpte tre klänningar och två par skor plus en kjol och två t-shirtar för 420 kronor, de e billigt!!:-) Älskar min Heidi Klum tröja, de ska jag använda massa.

Nu ska jag fortsätta med allt här som ska fixas, återkommer imorgon.

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Var hittade du Heidi Klum-tröjan?

Anonym sa...

1. Hur kunde du komma undan så billigt? Vilka affärer var du i haha?
2. Vill me ha dom t-shirtarna, vart har du köpt dom? hihi
Kram!