04 januari 2010

Busig son jag har

Var nere i källaren och skulle slänga in tvätt i maskinen. Börjar sortera upp tvätten och får upp plagg som jag inte visste om att jag använt! Först var det två BH:ar och sen kom några tröjor och lite trosor med mera. Jag fattade ingenting. Sen slog det mig! I morse när jag låg och halvsov i sängen så sprang Hugo omkring här uppe själv. Han måste då ha varit inne i mina garderober och tyckte att det var lite onödigt smutsiga plagg som var där inne och slängt dem i tvättkorgen... Han har tidigare lagt ner allt möjligt i våran tvättkorg men han har aldrig lagt ner en massa rena kläder. En gång hittade jag Pontus pass när jag skulle tvätta. Då hade Hugo lyckats öppna skåpet som är på vårat skrivbord och hittat hans pass och lagt ner det i korgen. Så det gäller att kolla ordentligt innan man slänger in någonting i tvättmaskinen här hemma haha:)

Inga kommentarer: