01 januari 2010

Ettusenetthundraelva inlägg

Har jag skrivit sedan jag började blogga:)

Hoppas nya året börjat bra för alla! Här så rullar det på för fullt. Efter en jättetrevlig kväll igår hemma hos Emelie och Dennis med god mat och trevligt sällskap så har vi haft en lugn dag. Vi sov ut tills klockan var halv tio tror jag och sen tog vi en låång frukost. Bara satt och åt och pratade i en evighet, sånt behövs ibland:) Sedan passade jag på att städa vårat hem lite samt hoppa in i duschen innan vi åkte till mina föräldrar och hämtade Hugo. Han och morfar hade haft en bra nyårsafton tillsammans:) Vi fick även mat och efterrätt när vi kom idag så det låg bra i magen. Sen bar det av till nästa ställe nämligen hem till Pontus föräldrar. Poker firade in det nya året tillsammans med Obelix och alla de andra:) Vi kom just hem därifrån. Fick just reda på att Krille, Sarah, Sandra och Gunnar kommer hit en sväng ikväll. Trevlig av min pojkvän att meddela när vi ska besök:P Och här sitter jag i tofflor och morgonrock för att jag fryser haha. Måste elda på nu i pannan när det är så kallt ute.

Ska lägga upp lite bilder från igår också har jag tänkt. Ska verkligen försöka göra en sammanfattning av 2009 också. Det är ju så roligt att läsa sen i efterhand:) Roligt minne att ha kvar.

//Sofie

Det här mötes vi av i morse utanför vårat köksfönster. Så fin!

Inga kommentarer: