19 januari 2010

Möte med studievägledaren

Lediga idag men jag skulle möta min studievägledare klockan nio i morse så det blev inget att ligga och dra sig:) Som om det hade blivit det annars i och för sig haha. Hugo fick var med pappa på jobbet under tiden jag var där. Studievägledaren trodde att vi skulle kunna ordna så jag kan gå klart min utbildning på ett eller annat sätt. I första hand måste jag prata med de lärarna som jag har i respektive kurs och se vad vi kan göra där. Så jag hinner göra klart andra terminen nu i alla fall. Har ju min praktik också som ligger dumt till.. Är lagt i vecka 13-16 och jag beräknas födda lördagen i vecka 15.. Får väl se ska prata med lärarna imorgon, de jag får tag i i alla fall. Mailade en lärare och fick besked att fortare än vanlig takt kommer jag inte kunna läsa i två av kurserna. Får prata och se om jag kan ta i kapp det efteråt istället då. Ahh mycket som ska planeras.. Måste prata med CSN också så snart som möjligt så att det inte blir något lustigt där sen är jag avbryter mina studier mitt i terminen.

Annars så har jag det lugnt här. Hugo somnade förut och sover fortfarande. Jag slumrade till en stund också men insåg att jag hade lite annat att göra haha. Har börjat med den gigantiska tvätthögen som väntat på mig i ett par dagar:)

//Sofie

Inga kommentarer: