28 januari 2010

I'm in love!!!

Var inne på StinaLees blogg. Är det typ aldrig nu mer då uppdateringen har minskat så mycket...men men nu har hon i alla fall en tävling där man kan vinna barnmöbler. Och jag är kär!! Har hittat den mest perfekta bokhyllan att ha i Hugos nya rum! Så fin! Rummet är ju inte så stort så denna skulle verkligen vara perfekt! Vinner jag inte (ja det finns ju faktiskt en risk att jag inte gör det...) funderar jag seriöst på att klicka hem den. Eller det är vad jag ska säga till Pontus och då kommer han att säga: "Så mycket för den bokhyllan! Det kan ju jag slänga ihop på nolltid på jobbet!" (snål smålänning som han är) Och det är då jag ska ge min kära sambo i uppgift att snickra ihop en liknade till mig (eller Hugo menar jag ju:) haha. Man får ju inte vara dum inte:)

//Sofie

1 kommentar:

J sa...

vad kostade den då?:)