14 januari 2010

Trött på att det alltid ska strula!!

Efter att ha skrivit ett långt inlägg så försvann allting. Kul! Jaja i alla fall så var det en massa strul nere på labb när jag skulle lämna in mitt urinodlings prov förut. Vet att jag skrivit om det tidigare att jag har bakterier i urinet som gör att jag måste gå på en massa medicinkurer och sen lämna in urinodlings prover stup i kvarten...Har strulat med det där en massa för jag hade det ju sist jag väntade Hugo också. Efter att ha varit därnere jag vet inte hur länge så kommer jag hem och det första jag får göra är att sitta och ringa strula med en räkning som jag fått. Såklart tar det ju en oändlighet innan man får prata med rätt person.

Bra start när allting börjar strula. Hoppas det vänder under dagen. Nu ska jag städa undan och tvätta lite här och sen bär det av till skolan. Försöker få tag i Pontus mormor men jag lyckas inget vidare. Får se om hon svara senare.

Ha en bra dag allihopa!!!

//Sofie

Inga kommentarer: