07 januari 2010

Inte så kallt

Kollade just på termometern och det verkar som den värsta kylan har dragit sin kos. Nu är det runt -10 ute och det är lite mer i min smak. Precis lagom för då kan man vara ute och busa i snön utan att frysa ihjäl:)

Pontus jobbar idag igen..Känns lite tomt. Blir så ryckigt här med alla helgdagar. Vissa är väl lediga hela tiden men alla dagar som inte är röda så jobbar Pontus. Men varför klaga det är ju torsdag idag och i morgon så är det ju näst intill helg igen:)

Ska en sväng och hälsa på Maria idag. Blir en tur förbi mamma och pappa också när jag ändå är i närheten. Skulle träffa Maria efter lunch men jag tror vi åker in lite tidigare så kan vi hitta på något skoj ute jag och mina pojkar, Pulka är ju aldrig fel:-)

Nu måste jag se till killen min. Han håller på att riva ur alla vår tvätt ur tvättkorgen, inte så fräscht.

//Sofie

Inga kommentarer: