24 januari 2010

Vecka 28

Nu så går man in i en ny graviditetsvecka igen:) Närmar sig mer och mer, känns spännande!

Gårdagen var en rätt seg dag...Pontus jobbade ju hela dagen och när han kom hem så var han helt slut vilket jag ju kunde förstå. Pappa var här på dan och hjälpte till att köra massa bråte till tippen, kändes så skönt att få det gjort! Åkte och handlade lite mat samt en pensel efter att Pontus kommit hem från jobbet sen också. Ska måla om ramar men hade ingen liten pensel så det var på tiden att jag införskaffade då jag köpte ramarna för säkert två veckor sedan haha. Åt god mat på kvällen tillsammans. Sandra kom förbi en sväng med superfina kläder till Hugo. Ska lägga upp en bild på det sen så ni får se. Vi var hundvakter åt Äzca också på kvällen. Tyckte Poker var skoj så de var ute och busade en del. Hade tänkt ge oss ut på promenad med allihopa men både Pontus och jag var helt döda... Får ta en sväng idag istället.

Nu är Gunnar här och hjälper till att lassa in ven i källaren igen. Herregud vad det har gått åt ved under den tiden det var så jäkla kallt ute! Så förrådet behövs fyllas på nu om jag säger så. Hugo vaknade som vanligt supertidigt idag och nu sover han sin förmiddagslur. Ska passa på att tvätta lite nu hade jag tänkt.

Ha en fin söndag allihopa!

//Sofie

Inga kommentarer: