12 januari 2010

God morgon världen!

Här är det snart påklädning som gäller. Ska iväg till dagis alldeles snart. Trodde jag hade skola idag men jag hade sådan lyx så jag var ledig:) Dock måste jag leta böcker till kurser..hmm inte så kul. Är ju snordyrt om man ska köpa alla nya. Försökt höra med folk som kan ha den men har inte fått något napp någonstans. Får se hur jag löser det.

Pontus började jobba redan vid fyra i morse då de har massa att göra. Hoppas han kommer hem vid fyra i eftermiddag då så han slipper jobba över då också. Fattar inte hur han orkar, jag skulle vara helt död vid lunch haha. Har faktiskt tänkt springa in på några loppisar idag också och kika lite. Är ute efter några speciella saker så jag får väl se om jag lyckas hitta något av det. Är så skönt att gå själv. Har jag med mig Hugo får jag mest passa på honom så han inte ska riva ner allt i affären:)

Nu är det kläder som ska på min lilla söta gosse och sedan är det dagis som gäller.

Ha en bra dag!

//Sofie

Inga kommentarer: