13 januari 2010

Tornet i Ljungsäter

Hugo älskar att bygga med sina klossar och allra helst ska det vara höga torn. Just nu sitter han och Pontus och bygger för fullt. Hade dagis och skola på förmiddagen idag och sen efter att jag hämtat Hugo så åkte vi en sväng hem till mamma och pappa. Elin kom också och hälsade på sen:) Väl där så däckade Hugo och sov som en stock. Jag råkade också somna till på soffan vilket inte riktigt var meningen. Hade tänkte sitta och göra skolarbete men jag får ta det ikväll istället.

Var nere en runda på loppisen också när jag ändå var i närheten. Hittade en jättetjusig byrå men tyvärr hade ju Ida redan reserverat den, attans..:) De hade en del annat fint också i möbel väg men tyvärr har man ju inte allt för stort hus. Ska ta hem en äldre skänk som mamma haft tidigare och ha nere i vardagsrummet. Min fina omgjorda bokhylla ska få flytta in till Hugo sen istället.

Nu ska jag nog ansluta mig till klossbyggnadet innan vi ska äta kvällsmat här hemma.

//Sofie

Bara för jag skrev att han älskar att bygga torn så satt han och tillagade sina klossar i kastrullen när jag knäppte kort på honom:)

Inga kommentarer: