20 januari 2010

Trötta familjen

Hugo slog upp sina blå straxt efter att klockan slagit fem i morse. Och inte vill han somna om innan vi skulle iväg. Pontus skulle ta med Hugo till BVC då vi hade en tid där vid 10. Jag hade skola som började samtidigt men som tur var kunde Pontus gå ifrån jobbet en stund. Sen kom farmor som en räddande ängel och kunde passa Hugo den stunden som var mellan att Hugo var klar på BVC tills att jag slutade skolan straxt efter 12 tiden. Och inte nog med det för när jag kommer hem så finns det även mat fixad så inte ens det behövde jag bry mig om:)

Hugo somnade som en stock efter lunchen, inte så konstigt med tanke på när han gick upp... Så jag kunde äta i lugn och ro. Men sen däckade jag också bredvid katten i våran säng. Poker låg nedanför och snarkade ha med haha. Så vi tog en lång middagslur hela familjen:-) Det behövdes.

Pontus ska och klippa sig efter jobbet (det är på tiden kan jag ju säga!) och sen ska vi iväg och fira hans kusin Jimmy som fyller år idag. Måste egentligen ut och gå med Poker innan för han får inte följa med (förståligt då han bor i en liten etta bara...) Men det är verkligen inte lätt att gå med hund och barnvagn här ute nu! Det är ju snö överallt och vägarna som är plågade är inte så många..Lite otäckt att gå på stora vägen då det är snövallar överallt och bilar som kör som idioter..

Bilder kanske kommer från kalaset senare. Ska försöka knäppa några kort i alla fall:-)

Ha det bra
//Sofie

Inga kommentarer: