04 januari 2010

Snöigt värre

Här är det snö och is på alla gator och vägar tror jag. Usch det var ingen hit när jag skulle köra in Hugo till dagis. Vår väg som går här utanför verkar inte vara den högst prioriterade inom kommunen precis:P Är hur trött som helst så egentligen borde jag sova en stund men det känns så bortkastat att sova när jag har egentid här hemma som jag kan utnyttja och göra annat på. Har försökt ringa till skolan för jag behöver fråga en sak men icke sa nicke att de svarar. Alla är på semester till och med torsdag. Tänkte att det kanske var någon själ där men det var det tyvärr inte.

Pontus är på jobbet idag, känns lite konstigt nu efter alla helgerna.. Borde egentligen ringa till en massa kompisar känns det som. Har inte pratat med många på länge! Hade tänkt ringa Jennie och igår och hört hur det gick med deras radhus men det glömdes bort. Får se om jag ringer ikväll istället. Jag kan aldrig planera att jag ska kunna sitta i telefon för då kommer det alltid en massa annat i vägen! Alltid jag lovar. Så jag får se hur det blir med den saken:) Hannah var också längesedan jag pratade med, för att inte tala om Jenny. Och Maria, vi skulle ju passa på att ses här någon dag efter nyår sa vi ju.. Cissi skulle jag också försöka få tag i och planera in någon dag vi kan ses med barnen. Om de nu vill vara friska haha. Som sagt ibland kommer man lite efter vad det gäller att vara social och träffa sina vänner. Tyvärr.. Får bli ändring på det under det nya året. Låter väl som ett bra nyårslöfte?

Nu ska jag se vad det är Poker går och gnäller på därute.

//Sofie

1 kommentar:

Maria sa...

ja jag vet. Nu måste vi verkligen ta tag i o ses. ring mig när du har tid så bokar vi in en tid! :)