10 januari 2010

Morgonrock

Haha jag har gått runt i min morgonrock hela dagen:) Ska snart hoppa in i duschen och sen dra på mig lite kläder för vi ska iväg snart. Pontus gick upp med Hugo imorse och började greja nere i hans blivande rum. Hugo sov lite halvdåligt inatt så jag var helt död i morse. Tur då att man har en sådan snäll pojkvän som tog hand om våran lille son:) Jag har städat och grejat ähr hemma idag..tände i pannan och höll på att elda upp hela min morgonrock också haha. Gjorde en klantig sak men som tur var slutade det ju bra:-) Även hunnit med att tvätta. Med hjälp av både Hugo, Poker och Robbie. Hugo gick och slängde alla kläderna överallt och Poker sprang iväg med dem i munnen. Robbie hade roligast och lekte under alltihopa och gjorde som gångar han sprang i haha. Så söta:) Men det tar sin lilla tid när alla vill "hjälpa" till. Hugo har blivit en riktig liten hjälpreda här hemma. Så fort vi ska göra något vill han vara med. Som när jag skalade potatis förut så måste han få sitta brevid på bänken och lägga i alla färdigskalade potatisar i kastrullen. Han stressar på en rätt bra också för det får ju inte ta för lång tid att skala dem, då börjar han lägga i de oskalade i kastrullen istället:P

Nu ska vi faktiskt iväg och kika på en bil. Har dock inte sålt våran renault ännu men ägare till denna sa att han kunde vänta med köpet om vi var intresserade, så det var ju snällt. Så dusch nästa för mig alltså.

//Sofie

Inga kommentarer: